Muzykuj.com Forum
Syntezator dla żółtodzioba :) - Wersja do druku

+- Muzykuj.com Forum (https://forum.muzykuj.com)
+-- Dział: Jaki wybrać instrument? (https://forum.muzykuj.com/forumdisplay.php?fid=229)
+--- Dział: Nie wiem, jaki instrument wybrać... (https://forum.muzykuj.com/forumdisplay.php?fid=230)
+--- Wątek: Syntezator dla żółtodzioba :) (/showthread.php?tid=715)



Syntezator dla żółtodzioba :) - Jamaj - 10.01.2015

Siemanko, szukam syntezatora, lub klawiatury sterującej za około 2- 2,5K.
Myślałem o Rolandzie Juno di, korgu taktille i novation tu nie wiem jaki model wybrać Big Grin Z tym, że w tej dziedzinie jestem zielony i nie wiem na co zwracać uwagę po prostu potrzebuję drugi instrument do grania na żywo.
Jedyne co mogę określić ogólnie to nie podoba mi się konieczność podłączania instrumentu pod komputer i to, że (chyba) bez komputera nie da się grać na klawiaturze sterującej.
Doradzicie mi coś? Smile
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedźSmile
P.s. Sory za głupie pytania ;D


RE: Syntezator dla żółtodzioba :) - Valtari - 10.01.2015

Jakbyś napisał jaki już masz instrument ? Poza tym, grasz na żywo ale gdzie i w jakim celu i jaka muzykę ? Jakie brzmienia Ciebie interesują, czego Ci brakuje w dotychczasowym instrumencie ?
Pozdrawiam


RE: Syntezator dla żółtodzioba :) - Jamaj - 10.01.2015

KAWAI ES100 i KORG PA 50, ten drugi do wymiany Smile
Prawdę mówiąc gram wiele gatunków muzyki, ale syntezator potrzebuję do muzyki "elektronicznej".
W dotychczasowym klawiszu denerwuje mnie to, że to jest keyboard, a ja nie wykorzystuję jego styli.
Klawisz chcę zmienić ze względu na to, jak już napisałem, że go nie wykorzystuję do końca, ale poza tym chyba z czystej ciekawości Smile Żeby sprawdzić coś innego.


RE: Syntezator dla żółtodzioba :) - Valtari - 11.01.2015