Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mixer 30-kanałowy do studia.
14.08.2016, 15:16,
#1
Mixer 30-kanałowy do studia.
Hej wszystkim!

Od jakiegoś czasu rozglądam się za trzydziesto-kanałowym mikserem audio, niestety jestem w tym temacie zielony, do tej pory korzystałem z miksera Yamahy MG10XU, bardzo go sobie chwalę, ale niestety ilość moich syntezatorów przekracza już liczbę wejść, a chciałbym jednak zawsze mieć pod mikserek podpięte wszystkie instrumenty. Z racji tego że ostatecznie na mojej instrumetntowej wanted-liście znajduje się łącznie 28 pozycji wymagających oddzielnych kanałów, tak więc tym razem wolę kupić taki od razu Big Grin

I tutaj pojawia się moje pytanie. Jaki mikser spełniający ten jeden warunek moglibyście polecić?

1) Jest możliwość zmieszczenia się w przedziale 3000-4000zł przy takim zakupie? Nie chciałbym oczywiście kupić jakiegoś padziewiactwa tylko dlatego że jest tańsze (piję tu głównie do Behringerów, o których niestety sporo złego się nasłuchałem, a szkoda bo ceny kuszące). Oczywiście jeśli w tym zakresie nie ma nic porządnego do polecenia, to wydam więcej, ale nie chciałbym przepłacić :p

2) Totalnie nie zależy mi na wbudowanych efektach, i tak korzystam z różnego rodzaju kostek, pedałów itp.

3) Nie miałem nigdy do czynienia z mikserami cyfrowymi i najchętniej pozostałbym przy analogach, ale jeśli ktoś chciałby zasugerować jakiś cyfrowy (z tego co widziałem te cyfrowe są o wiele droższe), to chętnie się z taką propozycją zapoznam Smile

4) Tu mam jeszcze takie bonusowe pytanko o taką jakby formę alternatywy dla tego ogromnego miksera. Otóż moje studio można by podzielić na coś w rodzaju "sekcji":

- Sekcja zabawkowa: Monotrony i Monotribe Korga, Game Boy Color z programem LSDj, oraz konsole Nintendo DS i Nintendo 3DS z software'owymi synthami też od Korga.
- Sekcja retro/vintage: wszystkie stare syntezatory
- Sekcja nowa: wszystkie nowe syntezatory