Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(Niezbędny hardware i ustawienia w Motif ES. Proszę o podpowiedzi.
23.03.2017, 13:36, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.03.2017, 13:43 przez wasylu1.)
#1
(Niezbędny hardware i ustawienia w Motif ES. Proszę o podpowiedzi.
Witam Serdecznie Smile

Jak w temacie już zaznaczyłem, jestem nowy w Motifie, raczej obracałem się w korgach, ale trafiła się okazja i sprawiłem sobie Yamaszkę, która okazała się caaałkiem dziarska. Szaleję teraz z instrukcją obsługi, którą też zdobyłem krwawicą, ale jakoś sobie radzę.

Moje pytania są raczej natury niekoniecznie zawartej w instrukcji.
Wersja, ktorą kupiłem, jest niestety bardzo okrojona, nie ma nawet ramu, ale to tak jak z PeCetem, powolutku i "bedzie pan zadowolony"

W związku z czym poszukuję kilku rzeczy:
1) Ramu działajacego w Motif ES i najlepiej, zeby to był jakiś odpowiednik, bo jak zobaczyłem ceny polecanych RAMów przez Yamahę, to przeżegnałem się lewym kolanem stojąc na głowie, a z tego co wyczytałem np na Motifatorze, to kilka innych ramów ze starych pecetów pasuje. Chciałbym wiedzieć jakie niezbędne warunki musi spełniać taki RAM oprócz 168 pinów, 256MB na sztukę i parzystości doboru kości, gdzie można znaleźć coś takiego i czy może ktoś z Was ma taki ramik po przystępnej cenie?

2)Koniecznie w następnej kolejności potrzebuję też mLan, vocoder i może jakieś rozszerzenia dźwięków, najlepiej synthów, najlepiej z instrukcjami, ale znając siebie wciągnę co możliwe, żeby instrument był jak najlepiej wyposażony do rzeczy, które mnie interesują.

Najważniejsza jest dla mnie gra na żywo (z zywym bandem, jak i solo) przy wykorzystywaniu vocodera, tradycyjnego syntezatora ze wszystkimi możliwymi bajerami oraz tworzenie muzyki w domowym studio.
Do gry na żywo bardzo chciałbym przystosować instrument tworząc odpowiednie presety, z czym też sobie jakoś powoli radzę, ale interesuje mnie taki cwancyk: