Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
co przenośnego zamiast pianina cyfrowego?
06.09.2017, 14:48,
#1
co przenośnego zamiast pianina cyfrowego?
Witam,
proszę o pomoc w wyborze instrumentu. Jestem uczniem szkoły muzycznej w klasie trąbki. Od roku gram też na klawiszu w zespole młodzieżowym. Gramy w kościele podczas mszy św. W domu mam klawisz Yamaha DGX 640. Do tej pory grałem na nim,jednak ze względu na ciężar i kłopoty z transportem muszę kupić coś łatwiejszego w przewożeniu, coś lżejszego.
Kwota jaką dysponuję to ok.1000. Zastanawiałem się nad keyboardem,jednak DGX 640 ma już funkcje keyboardu, więc nie chcę dublować funkcji. Dlatego pomyślałem o syntezatorze. Być może oprócz grania w zespole wykorzystam go do nagrywania w domu. Kombinuje, że lepiej kupić używany syntezator niż keyboard. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Proszę również o propozycję używanych syntezatorów w kwocie ok. 1000 zł.
Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam

Odpowiedz
06.09.2017, 15:12,
#2
RE: co przenośnego zamiast pianina cyfrowego?
Skoro DGX zostaje to faktycznie nie ma co pakować się w drugi keyboard i sensownym wyborem jest syntezator. 1000 zł nie daje dużych możliwości, modele które chciałbym Ci polecić niestety przekraczają Twój budżet. Dobrze by było żebyś napisał na jakich brzmieniach Tobie zależy, czy instrumentów akustycznych czy może chcesz barwy elektroniczne, typowo syntezatorowe, a może hammond, E-piana, Rhodes itp ?
Napisz czego oczekujesz pod względem brzmienia

Pozdrawiam

Odpowiedz
06.09.2017, 15:17,
#3
RE: co przenośnego zamiast pianina cyfrowego?
Valtari, gównie używam brzmień piano plus smyczki w dualu i różnych brzmień organ, od klasycznych do jazzowych. Czyli generalnie brzmienia akustyczne.
co do budżetu, to może parę stówek jeszcze dozbieram :-).
pozdrawiam

Odpowiedz
06.09.2017, 15:41,
#4
RE: co przenośnego zamiast pianina cyfrowego?