Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porada dla laika
30.10.2018, 18:05,
#1
Porada dla laika
Witam
Chciałbym rozpocząć grę na klawiszach, od zawsze mnie do nich ciągnęło ale niestety dość późno się za to zabieram - 22 lata. Kiedyś miałem styczność z ze starym keyboardem thompsonic, na którym nauczyłem się grac może z 2 utwory na dwie ręce, ale nie bierzmy tego na poważne. Oznacza to po prostu ze nie znam się kompletnie na sprzęcie, tylko tyle co wyczytałem w niektórych tematach na tym lub innych forach. Zauważyłem że na początek często polecane jest pianino cyfrowe Yamaha P 45. Czy jest to najlepszy sprzęt w okolicy 1500 zł na początek? Czy może polecicie coś innego? I czy zakup internetowy to dobra opcja czy lepiej poszukać jakiegoś sklepu muzycznego w okolicy?

Odpowiedz
30.10.2018, 18:42,
#2
RE: Porada dla laika
Rozumiem, że chcesz się nauczyć grać na pianinie? W takim przypadku pianino cyfrowe w tym budżecie to rozsądny wybór. Z nowych instrumentów nie masz wielkiego wyboru, w sumie P45 się nada. Osobiście polecam używany instrument: za 1500zł kupisz trochę lepszy klawisz i nie stracisz na odsprzedaży, jeśli Ci się znudzi.

Klawiszowy samouk. Pop, soul, jazz i worship Angel
Roland FP10, Pianoteq (Electric Pianos, Steinway B, Steingraeber, YC5), Ravenscroft 275, Garritan CFX Lite, Emberton Walker 1955, Addictive Keys Modern Upright
Odpowiedz
30.10.2018, 18:45,
#3
RE: Porada dla laika
W okolicy 1500 po prostu nie ma wielkiego wyboru. W zasadzie z uznanych marek (a w nieuznane lub niepolecane bym się nie pchał, bo jednak to uznanie nie bierze się z niczego) tylko Yamaha wypuściła właśnie model P-45 w takim pułapie cenowym jeśli chodzi o instrumenty z klawiaturą "młoteczkową".

http://www.muzykuj.com/testy/instrumenty...c,734.html

Yamaha jest bezpiecznym wyborem w kwestii klawiatury wg mnie.

Yamaha P-515, Korg SV-2 73, Kurzweil PC4-7
Odpowiedz
30.10.2018, 18:45,
#4
RE: Porada dla laika
Cześć Smile