Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klawisze dla zielonego.
26.03.2019, 23:14,
#1
Klawisze dla zielonego.
Cześć.
Jestem kompletnie zielony w graniu na jakimkolwiek instrumencie (no gram na grzebieniu Cool ), ale chyba zawsze chciałem nauczyć się grać na klawiszach.
Nie jestem pewny czy wytrwam w tym postanowieniu ,więc chyba nie ma sensu wariować ze sprzętem na początek, ale nie chcę też kupować zabawki. Poczytałem z grubsza tematy na tym forum i chyba wybrałem syntezator dla siebie - Yamaha CS1x. Czy to dobry wybór?
Na co zwrócić uwagę kupując tak wiekowy sprzęt? Czy mogę do niego podłączyć słuchawki?
Pozdrawiam

Odpowiedz
26.03.2019, 23:20,
#2
RE: Klawisze dla zielonego.
Żeby odpowiedzieć czy CS1x jest dobrym wyborem, musisz coś więcej napisać czego oczekujesz od instrumentu. Co chcesz grać, jaką muzykę, na jakich brzmieniach Ci zależy itp.
No i podstawowe pytanie - jak masz zamiar uczyć się gry ?

Odpowiedz
26.03.2019, 23:42, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.03.2019, 00:11 przez Felixs.)
#3
RE: Klawisze dla zielonego.
Bardzo lubię muzykę elektroniczną i to w tą stronę mnie ciągnie. Posłuchałem sobie na YT jak gra ta Yamaha i to co usłyszałem odpowiada mi. Nie sprecyzowałem tego, ale pytanie moje dotyczyło bardziej kwestii technicznych - jak z jakością tego modelu, jak sprawują się klawisze,czy są odpowiednio duże do nauki i czy ich ilość wystarczająca?
Syntezator nie będzie miał stałego miejsca, w dzień będę plumkał w jednym pokoju ,a wieczorami będę go przenosił do salonu - trzeba przecież integrować się z rodziną - i chcę wtedy chcę mieć możliwość pogrywać na słuchawkach. Na początku uczyć będę się sam, a potem zobaczymy.

Odpowiedz
27.03.2019, 00:11,
#4
RE: Klawisze dla zielonego.
Jest z Tobą poważny problem Smile
Po pierwsze nauka samemu to kiepski pomysł i rozumiem że możesz na początku tej drogi nie zdawać sobie z tego sprawy.