Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
21lat, student i nieco wolnego czasu. Warto ?
31.03.2019, 14:38,
#1
21lat, student i nieco wolnego czasu. Warto ?
Cześć, z racji, że sam post piszę dosyć spontanicznie, nie będę względnie przedłużał.
Mam 21lat, jestem studentem i od mniej więcej roku przymierzam się do rozpoczęcia nauki gry na pianinie/keyboardzie.
Teraz, jako iż mam sporo wolnego czasu i jak na razie chęci Wink chciałbym zacząć się uczyć.
Moje pytanie brzmi czy rozpoczęcie nauki od totalnych podstaw (nigdy w życiu na niczym nie grałem) ma sens ?
Oczywiści nie mam tu na myśli zawodowej kariery, tylko przyszłościowo tak za 2-3lata móc zagrać już jakiś kawałek Smile
Zanim zacznę temat sprzętu, lekcji itp. byłbym wdzięczny zobaczyć co wy jako specjaliści o tym myślicie Smile
Z góry dziękuję.

Odpowiedz
31.03.2019, 14:53,
#2
RE: 21lat, student i nieco wolnego czasu. Warto ?
Witaj Smile

Nauka od podstaw i tak Cię nie ominie a najlepiej ją rozpocząć od kilku prywatnych lekcji z nauczycielem fortepianu, po której zobaczysz jak mn.w to smakuje. Potem ocenisz na ile Cię wciąga ten temat i w jakim kierunku on będzie u Ciebie podążał. Polecam zatem prywatne lekcje lub nawet kurs w prywatnej szkole muzycznej.
Po jakimś czasie dopiero zdecydujesz jaki gatunek muzyki będziesz chciał uprawiać i do tego dopasujesz zakup odpowiedniego instrumentu.

Pozdrawiam

Kawai VPC1, Pianoteq 6 PRO, Synthogy Ivory II, GarageBand, Roland Quad Capture, Neumann KH120, Grado SR225i
Odpowiedz
02.04.2019, 16:15,
#3
RE: 21lat, student i nieco wolnego czasu. Warto ?
Dzięki za odpowiedź !!
Sorki za brak odzewu przez kilka dni, ale wyjątkowo coś mi wypadło ;D
Co do rozpoczęcia nauki u nauczyciela, jest to konieczne ?
Szczerze sam wydatek na pianino cyfrowe/keyboard jest dla mojego studenckiego portfela bolesne, nie wspominając o lekcjach ok. 50-80zł za godzinę ;D