Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Coś na pierwszy ogień dla DJ ?
30.03.2020, 22:21,
#1
Coś na pierwszy ogień dla DJ ?
Witam,jestem byłym DJ (już 40dychy i brak zdrowia do noszenia sprzętu na imprezy).
Siedzę w domu i szukam czegoś na początek do grania.Jestem kompletnym laikiem w kwestii klawiszy i kompletnie nie wiem
od czego zacząć.Keyboard czy Syntezator ? Posiadam dobre sceniczne nagłośnienie aktywne także pierwsza rzecz to - sprzęt musi posiadać wyjście liniowe 2x XLR ewentualnie 2x duży jack(przejściówka).Co bym zamierzał z tymi klawiszami robić ? 
Dogrywać klawiszami do podkładów beatowych głównie muzyki trance.
Podaje video przykład : https://www.youtube.com/watch?v=7ad6cqzaTzo
Zatem szukam jakieś modelu klawiszy gdzie można przez usb puścić podkład beatowy mp3 i dogrywać klawiszami melodie.
Chodzi mi też o prostotę obsługi urządzenia bo jak pisałem wcześniej będą to moje pierwsze klawisze Wink
Największy problem w tym że posiadam 1500-2000 zł nie więcej za zakup,oczywiście może to być sprzęt używany.
Bardzo bym prosił aby mi ktoś mógł cokolwiek doradzić i z góry serdecznie dziękuje.
pozdrawiam.

Odpowiedz
30.03.2020, 22:43,
#2
RE: Coś na pierwszy ogień dla DJ ?
Cześć Smile
Moja propozycja, to Yamaha MX49 lub 61.

Kawai VPC1, Pianoteq 6 PRO, Synthogy Ivory II, GarageBand, Roland Quad Capture, Neumann KH120, Grado SR225i
Odpowiedz
30.03.2020, 22:59,
#3
RE: Coś na pierwszy ogień dla DJ ?
(30.03.2020, 22:43)Rychubil napisał(a): Cześć Smile
Moja propozycja, to Yamaha MX49 lub 61.

Dzięki za zainteresowanie...
A czym się konkretnie różni syntezator od keyboardu ? 
Syntezator nie ma wbudowanych głośników i zaprogramowanych tych kiczowatych styli co keyboard ? 
Czy w syntezatorach też można jak w tej yamaszce s770 podpiąć usb mp3 ? 
Bo może ja w ogóle tego nie kumam Wink
Te podkłady beatowe np.muzyki trance to lecą z mp3 czy z jakiegoś innego rodzaju "plików" ? 
A przede wszystkim czy te podkłady można ściągać z neta za free ?