Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dziwny dźwięk - pedał Sustain
22.04.2023, 08:31,
#1
dziwny dźwięk - pedał Sustain
witam moi drodzy. Jestem nowicjuszem w sprawach wtyczek do pianina i potrzebuję pomocy. Mam pianino Casio px s1100 podłączone do komputera. Dostałem od znajomego kilka wtyczek, jedne mogą być odpalone w trybie standalone inne tylko jako plugin. Ogólnie wszystko mi działa ale np przy wtyczce The Grandeur albo wersji demo Pianoteq 8 przy wciskaniu i puszczaniu pedału Sustain mam takie dziwne echo i ewidentnie słyszalne wciskanie i puszczanie tego pedału. Jak odpalę GarageBand i korzystam z ich wbudowanej wtyczki jakiegoś pianina to tego problemu nie ma. Wklejam link z próbką nagrania
https://www.szybkiplik.pl/c8s8CoD89y

Odpowiedz
24.04.2023, 22:28,
#2
RE: dziwny dźwięk - pedał Sustain
To normalne bo przecież w prawdziwym fortepianie wciskanie pedału też powoduje swój hałas (jak nie grasz to słychać pracę mechanizmu). Akurat korzystasz z barwy gdzie jest to być może za mocno uwypuklone ale ten efekt można sobie wyłączyć lub ściszyć. W Grandeur nie wiem czy wiesz ale masz wiele barw i nie wszystkie barwy mają tak słyszalny jak u ciebie na nagraniu mechanizm pedału (kliknij na ikone aparatu aby pokazały sie barwy do wyboru i np pedał bardzo słychać w barwach Resonant Space (z wiadomych przyczyn jak sama nazwa wskazuje))

[Obrazek: 52844096573_8e126a0268_w.jpg]

Hardware: Kurzweil PC3K8,  Yamaha Modx 6,  Access Virus Ti2 desktop, Roland Fantom XR, M-Audio ProFire 610, iPad Pro, HP Omen 17
DAW / VST hosts: Cubase 12 Pro, Bendlab Cakewalk, Ableton Lite, Akai VIP 3 i inne...
VSTi: NI Komplete 13 Ultimate, Arturia V Collection 9 + Pigments 3.5, Korg Collection 3,IK Multimedia: Sample Tank 4 MAX, Syntronik 2 Deluxe,Hammond B-3X, Miroslav Philharmonik 2, AAS Ultra Analog VA-3, Roland Zenology, UVI Falcon, Steinberg Absolutee 4 i inne...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości