Yamaha CLP-735 czy Kawai CA 401 a może inne?
|
22.10.2024, 19:44,
|
||||
|
Yamaha CLP-735 czy Kawai CA 401 a może inne?
Witam Serdecznie
Bardzo proszę o pomoc, nie jestem muzykiem, wręcz przeciwnie kompletnie nie mam słuchu muzycznego, ale ma go moja Żona i syn. Dla nich chciałbym kupić pianino cyfrowe (akustyczne odpada ze względu na fakt, że mieszkam w bloku), tak aby Żona mogła wrócić do hobby (w młodości chodziła do szkoły muzycznej) ,a syn rozpocząć naukę gry na pianinie. Nie chcę w tą sprawę angażować Żony - chcę je kupić samodzielnie, pianino ma być prezentem (niespodzianką) na święta. Chciałbym aby było jak najbardziej zbliżone do prawdziwego akustycznego pianina zarówno pod względem działania klawiszy, pedałów jak i samego dźwięku. Wszelkie bajery typu bluetooth nie są potrzebne. Pokój w którym będzie stało pianino ma ok 25m2. Poszukałem, poczytałem i wytypowałem dwa urządzenia: - yamaha CLP-735 - kawai CA 401 - wcześniej CA49 (ale tego nie znalazłem dostępnego w żadnym sklepie) Kawai CA 401 mnie przekonuje drewnianymi klawiszami, ale ma mniejszą polifonię (nie wiem czy ma to duże znaczenie) oraz słabsze głośnik niż yamaha. Yamaha z kolei ma sporo dobrych opinii, a do tego do końca roku jest cashback w wysokości 560zł. Proszę o poradę które pianino wybrać i dlaczego, a może macie Państwo inną ciekawą alternatywę w kwocie ok 8000zł. pozdrawiam |
|||
23.10.2024, 17:00,
|
||||
|
RE: Yamaha CLP-735 czy Kawai CA 401 a może inne?
Witaj.