Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co wybrać? (zagubiona)
01.01.2018, 14:45,
#1
Co wybrać? (zagubiona)
Hej, chciałabym wybrać jakieś klawisze dla siebie do nauki gry. Mam 20lat, od roku gram na keyboardzie mojej współlokatorki. Nie pamiętam dokładnej nazwy, akurat jestem na świętach w domu Tongue, jakaś Yamaha z niższej półki, nie ma klawiatury dynamicznej.
Jeszcze przez jakiś czas pomuzykuję na tym, ale zbliża się czas, gdy ona się wyprowadzi... Zresztą chciałabym mieć własny instrument z dostępem do niego 24/dobę, 7 dni w tygodniu.
Przede wszystkim chciałabym sobie ustalić cel... ile pieniędzy zebrać, aby kupić coś co nie uznam za tandetę, ale też nie musi to być super instrument z funkcjami których prawdopodobnie nigdy nie wykorzystam Tongue.
Na pewno dla mnie będzie ważna klawiatura dynamiczna, oraz łatwość transportu.
Raczej nie uda mi się uskładać jakiś 5tyś. (jestem jedynie biednym studentem), aktualnie posiadam 800zł oszczędności, myślę że jeszcze 2tyś. jakoś pracując uda mi się uzbierać.
Co byście mogli mi zaproponować? Patrząc po internetach widzę organy, pianina, keyboardy, syntezatory... troszeczkę się pogubiłam.

Odpowiedz
02.01.2018, 09:49,
#2
RE: Co wybrać? (zagubiona)
Witaj,

Musisz zadać sobie pytanie jaką muzykę chcesz grać na tych klawiszach. Od tego zależy dalszy wybór.

Pozdrawiam,

Azz

Kurzweil PC3K8+Kore64||Yamaha AN1X, CS1X||Waldorf Rocket, Streichfett, Pulse 2||Roland Juno-X, SH-4D, JV-1010+SR_98||KORG R3, Wavestate, 05/RW, X5DR, Monotron+Delay+Duo||Alesis SR18 i AirFX||KAWAI Q80||Novation Bass Station II ||Strymon BigSky||VSTi(KORG Legacy, Spectrasonics Omnisphere,Alpha-Ray)||Apple MacMini+Logic 9 Pro||PC+Cubase 12 Pro.
Odpowiedz
02.01.2018, 23:42,
#3
RE: Co wybrać? (zagubiona)
Dokładnie tak. Oraz jak ma wyglądać ta nauka, pod okiem nauczyciela czy szkoły muzycznej czy we własnym zakresie ?

Odpowiedz
03.01.2018, 11:36,
#4
RE: Co wybrać? (zagubiona)